اشکهای تنهایی


اینجا همه چی درهمه:)

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

اشکهای تنهایی

بسیار پرخطرند- خطرناکند

اگر حاضری، بزن بریم

عشق او...

خطرناکه

تو میتوانی بهترین چیزها را رایگان داشته باشی

یالا، هر چی از من باقی مونده بردارو برو

وقتی که دو تا قلب همزمان برای هم میتپند

عشق ما میتواند دور ترین ها را طی کند

دیگر چیزی برایم باقی نماندهکه بگویم

هیچ کس مثل تو مرا دیوانه نکرده است

بخاطر تو، تمام ستاره های آسمان را میچینم

 

 


نظرات شما عزیزان:

نازنین
ساعت14:23---27 دی 1391
من اسمیو زدم که تو وبت زده بودی...
پاسخ:دستت درد نکنه. حالا برو دیگه کار دارم.


نازنین
ساعت14:07---27 دی 1391
صباجان اسمتو مشخصاتتو خودت زدی تو وبت...فلان مطلب نوشته شده توسط صبا...خخخخخخ میذارم به حساب کم سنو سالیت..میخوای کسی ندونه کی هسی چرا پروفایل پر میکنی؟
من هروبی حتی واسه رهگذری برم لینک میکنمو میگم لینکم کنن همین


نازنین
ساعت13:31---27 دی 1391
صبا جان من هر وبی رفتم تبادل لینک کردم..من که تورو نمیشناسم... قرار نیست توام منو بشناسی..ناراحتی ادرستو دیلیت میکنم!؟؟؟؟؟؟؟

نازنین
ساعت16:01---26 دی 1391
راسی من لینکت کردم توچرا منولینک نکردی هنوز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟

نازنین
ساعت16:00---26 دی 1391
سلام صبا جان گلم شرمنده من یه مدت نت نبودم..
گلکم خب من منم هی پرسیدی من کیم؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 11
خوب من منم منومیشناسی ایا؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ... ادامـ ه حرفـامـ ...
♥ جمعه 20 / 10 / 1391برچسب:, 15 بـ ه دستانــ saba ♥



طراح : صـ♥ـدفــ